Diamonds is a girls best friend

Tjooo!
Ska från och med nu försöka att uppdatera mer från datan (blir mer som jag vill ha det, plus att blogg.se-appen är totalt cp på min mobil. Tar upp till två timmar att publicera ett inlägg=nej tack!).
Igår var jag, min lillasyster och farmor o Askersund. När vi kom dit berättade hon att hon hade små guldtackor (som kuponger) som var värda pengar på en guldaffär där uppe. Vi gick dit och hon sa att jag och min syster fick välja varsitt smycke! Jag valde en ros i silver med små stenar på, sååå fint!
Sedan gick vi till en bokhandel och jag köpte en stiftpenna och en bok (The Mortal Instruments - Stad Av Skuggor) som hittills är jättebra. Men det värsta är att nästa del inte kommer på svenska förrän i november, hur SKA jag överleva?
Därefter gick vi upp till hembygdsgården, åt lunch, köpte glass i hamnen och köpte sedan lite choklad på Venus. Superkul dag!
Idag vaknade jag typ vid elva. Thyra skrev och frågade om vi skulle rida, så vi bestämde att vi skulle rida till sjön och försöka bada med hästarna (båda är livrädda för vatten hehe...) vilket inte gick så bra för när vi kom dit blåste det massor och det gick stora vågor så hästarna var inte så särskilt pigga på att gå i. Så det struntade vi i. Stack iväg och hoppade över en gran istället vilket va jättekul! När vi kom hem slängde vi oss i poolen, så nu är mitt öra fyllt med vatten (igen).
Imorn är det förberedelser som gäller. Packas, packas, packas, mental paus, packa lite till och sen sova en stund, för klockan sex på lördag morgon bär det av! Som sagt blir det troligen ingen uppdatering medan vi är i Paris, men när vi är på svensk mark igen ska jag försöka göra några mobilinlägg om appen tillåter det!
Ha de bra!
PussPuss! <3
Jag i Gränna.
Balleriiiiiina!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback