Hatar rubriker...

¡Hola!
Sämst på spanska hehe.
Ni ska bara veta vad jag taggar till nästa fredag! För då bär det av mot PARIS! Ser så himla mycket fram emot det, va kul de ska bli! Det blir kanske ingen uppdarering medan vi är utomlands, med tanke på hur det gick i Norge med internet och sånt, men förhoppningsvis ska det funka.
Back to today:
Idag ska Thyra och jag och min lillasyster rida tillsammans, lite bomövningar och kanske något litet hinder, får se vad som händer. I tisdags red vi allihop ut på en liten mysig skogstur. Men då hade Thyra Mathildas (min syster) häst, och hon hade våran lilla shettis. Mysig barbackatur blev det. Superkul!
Nu ska jag göra ingenting en stund i väntan på att Thyra ska komma!
Ha en bra dag!
PussPuss! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback