Ridning med bästa!

Heeeej!
I helgen var ju kusinerna här och sov över i deras husvagn. Vi hade grillkväll, åkte och badade och hade det bara allmänt mysigt. På söndagen blev jag väckt klockan halv nio av en liiiiten röst som viskade "Hanna, du måste vakna" följt av ett slag i huvudet med ett gosedjur. Haha!
Idag var Thyra och jag ute och red! Tog en MASSA kort och sånt, supersuperkul, Molly blir bara bättre och bättre! Nu för bara någon timme sedan fick jag för mig att jag skulle städa ur garderoben, fast klockan var halv tolv. Skam den som ger sig, haha, rensa ur garderoben blev det! Hittade saker jag nästan glömt att jag hade!
Nu ska jag sova! Imorn blir det inget särskilt, sova, äta, träna, kanske rida? Vi får se helt enkelt!
Ha det bra!
PussPuss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback